office thin client

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Úterý Červenec 30 10:36:07 CEST 2002

Dne úterý 30 červenec 2002 11:06 jste napsal(a):
> [...]

cosi takového existuje a vypadá to silně jako applixware - takže zkuste se
podívat někam na www.applix.com a odtud bude odkaz kamsi... (toulá se tam
ještě cosi jako vistasource, kterému snad applix prodal nějakou verzi
applixware a (snad) z toho to vzniklo). Je to v Javě, potřebuje to poměrně
rychlý přístup a to je asi tak vše, na co si pamatuji.

Zdravím

Juraj Václavík