readcd neprecte posledni 2 sektory na CD

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Červenec 30 12:43:18 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 11:27:56AM +0200, Peter Surda wrote:
> Odhadujem to na bug v jadre ale ja som si myslel, ze to uz opravili. Chyba je
> v readahead pre CDcka.
> Ake mas jadro, je to IDE alebo SCSI mechanika?
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023

Mám distribuční jádro SuSE 2.4.18-4GB a mechaniku IDE (emulace SCSI),
je to vypalovačka HP CD-Writer+ 9100b. Nějak jsem to zapomněl uvést.
hdparm -a nelze nastavit, hlásí "BLKRASET failed: Input/output error"

Díky za navedení. Myslíš, že pomůže kompilace jádra ze stejných zdrojovek
nebo si musím stáhnout nejnovější patch?

To jádro mě vlastně mohlo napadnout, protože to dělalo i při dd a cp.
Resp. právě jsem zkoušel "cp /dev/sr0 file.img" a totálně jsem vytuhl
na tvrdý reset na konci načítání. Data se do souboru načetla. Zjistil
jsem, že mít žurnálový FS je docela příjemné :-)

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz