Mount CD v Sambe

Úterý Červenec 30 14:53:52 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 02:43:19PM +0200, Miroslav BENES wrote:
> Puvodni dotaz znel, jestli se to da vynutit bez pouziti konzoly
> = stiskem vysouvaciho tlacitka na mechanice.
No, mozes to akokeby forcnut, malo by to ist cez
echo 1 > /proc/sys/dev/cdrom/lock
(mozes to zapisat natvrdo do /etc/sysctl.conf)
Ked ten subor v /proc nemas, loadni moduly:
modprobe cdrom;modprobe ide-cd

Jadro bude skoro urcite frflat a mozno par procesov samby spadne, ale podla
mna by to nejake vazne problemy sposobovat nemalo pokial je cdromka na
separatnom IDE kanali.

> Padnul tu tip na supermount - vyzkousim a dam vedet, jestli se
> to povede.
So supermountom mam take skusenosti, ze sa mi to podarilo skompilovat len ked
som vzal za zaklad Mandrakovske jadro. A obcas mrzne pocitac.

Bye,

Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!