Sluzby na portech

bl bl na mavipet.sk
Úterý Červenec 30 15:01:12 CEST 2002

> oscanoval jsem si nmapem localhost a ten mi udal tyhle porty:
> Port State Service
> 13/tcp open daytime
> 25/tcp open smtp
> 37/tcp open time
> 111/tcp open sunrpc
> 113/tcp open auth
> 587/tcp open submission
>
> 25+587 je sendmail, ale zajimaly by me porty 13 (daytime)a 37 (time):
> jsou povoleny z inetd -- k cemu presne slouzi tyto sluzby? Co kdyz je
> stopnu?

ked sa nane konektnes zistis ;) ale kludne ich vypni. ponuka ich priamo
inetd (xinetd) ale naco ich mat ked ich nepouzivas.

> A co 111 (sunrpc) - ten predava spojeni na vyssi porty, ze? je
> nezbytny pri provozu? A co auth (113)?

podla toho naco to potrebujes ale pravdepodobne z toho nebudes
potrebovat ani jedno

> Chtel bych toho mit co nejvice stopnuteho - namlouvam si od toho
> vyssi bezpecnost...

To je relativne ale statisticky nic nestratis ale mozes nieco ziskat ;)

P.S. nabuduce sa skus konektnut na dane porty a HLAVNE skus si to najst
v dokumentacii ci na google.com
--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z