Zpomalujici se server - dalsi poznatky - delsi

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Červenec 30 16:16:23 CEST 2002

Dne út 30. červenec 2002 09:24 jste napsal(a):
> Nazdar Peto, tohle mi delalo taky, mame RH7.1. Musel jsem parkrat (v
> rozmezi nekolika dnu az tydnu) restartovat Sambu pak bylo vse OK. Zrychlilo
> se i to SSH.
> Mam pocit, ze to delala Samba.

Samba to nedela. Muze byt i stopnuta a tvari se to stejne.

Ty obrazky topu  jsou na
http://linux.melzer.cz/lin.png
http://linux.melzer.cz/http.png

Ten prvni ukazuje zatez pouze scp a druhy pouze pres http jednim klientem.
Jinak je provoz temer nulovy a presto procesor leti na 100%.

> Nakonec jsem po "jistych" pokusech musel preinstalovat cely server a od te
> doby je to v poradku. Jinak zatez je asi 8 uzivatelu hlavniho systemu ISO
> na FoxPro, databaze maji hodne pres 1GB.

Neni to muj jediny podobny server, vetsina jich je upgradovanych. Reinstalaci
bych se chtel vyhnout, ne kvuli praci, ale tohle preci neni ten spravny
postup.

Kdyby to delal jen jeden server, pochopim, ano je tam neco shnileho, ale dva
servery? To uz je o opakovani.

>  RH7.1 mi bezi jeste asi na 2 serverech a tam je to bez problemu. Ted uz na
> nove servery instaluji MDK8.2 a tam to jeste neni moc dlouho otestovane
> (mesice), ale prvni odezvy jsou dobre.
>
> Nepomohl update Samby na posledni verzi ?

Myslim ze ne, ale i tak na rh zadna novejsi uz neni.

Diky za tipy .

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners