Převaděč analogové linky

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 30 17:12:58 CEST 2002

Dne Tue, Jul 30, 2002 at 10:04:34AM +0200, MP - Lists (el. adresa) napsal:

> omlouvam se za OT, ale nevite kolik si CT za tyto terminaly uctuje (jsou v
> cene linky)? ADSL se asi nedockam a tak pomalu zacinam uvazovat o ISDN pro
> dialup :/, nicmene nechce se mi porad nechavat zapnuty ISDN adapter s
> pripojenym analog telefenem.

Jmenuje se to ISDN plus a stoji to jako normalni linka +1999 Kc, da se to
obejdnat s kazdym balickem nebo cimkoliv. Podle me to ma dve vyhody, jednak
tam pripojeny telefon funguje (ten analogovy) i pri vypadku napajeni NT, coz
bezny terminal adapter neumi a take to neni zavisle na pocitaci a jeho
momentalnim zdravi ci nemoci.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.