OT: Re: sms cez sity.sk s PHP

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Červenec 30 18:41:38 CEST 2002

Dobry den,

ak som niekoho urazil tak sa mu ospravedlnujem, ale:

Slusny clovek sa podpise ;o) ...

Poslal mail do konferencie zameranej na Linux, pricom tam o linuxe nebolo
ani slovo. Z konferencie chodi denne cez 100 mailov a ak clovek chce
mat aspon aky-taky prehlad cita minimalne subjecty... Zoberte si stopky
a zmerajte cas co pri prebehnuti mailov stravite...
Konferenciu citam od r. 94 a za ten cas sa tu premlelo vselico. Kedze uz
par rokov nie som student a mam vlastnu firmu toho casu az tak moc nemam.
A verim tomu, ze ani mnoho dalsich v okoli. Pocet ludi, ktory kazdy mail
dostanu je cilso vyssie ako tisic... A mnohy z nich este aj platia od objemu
prenesenych dat. Preto si myslim, ze je od autora prinajmensom arogantne
poslat do konferencie mail s obsahom _velmi_ odlisnym od zamerania.

Nie. Za prve nezosmiesnujem a za druhe (aj ked som mozno ton prehnal)
reagujem tak, ako ked ma niekto oberie o cas uplne nezmyselne.
Keby sa zamyslel predtym, zistil by, ze sa je vhodne opytat niekde,
kde sa rozprava o PHP...

Neviem preco, ale proti tonu akym sa vyjadril mam averziu. Osobne ma tiez
potesi ak mozem na niecom usetrit - vdaka sponzorom (aj ked vela podujati
som uz sponzoroval aj ja ako firma), ale vyzadovat od niekoho aby mi dal
nieco zadarmo sa mi zda prinajmensom neslusne. Preto som sa ho znazil
"usmernit" prikladom. Proste ak niekto inym poskytne sluzbu zadarmo je
to pekne, ale vykrikovat "tie svine mi to zadarmo nedaju" sa mi zda dost drze.
Mozeme len povedat, ze v cechach sa maju lepsie ;o))

Ano, ale poslat mail OT a este ho za necele  2 dni zopakovat ???

Nie, nie som tazky profesional, Linuxu sa z 90% venujem zaujmovo.
Bezi mi na nom intranetovy server a aj internetovy, tie si sam spravujem.
Drzim sa zasady, ze ked zlyhaju pokusy treba sa obratit na navod. Ale
ked si clovek ten MetaFAQ precita zisti, co sa patri a co nie. A netreba
ho studovat, staci ho len prebehnut narychlo. Ale je tam dost veci, ktorymi
clovek vyjadruje uctu k ostatnym.

> Wou! To je sice receno dost od podlahy, nicmene s obsahem souhlasim...

Ano? Takze podme zacat debatu o tom, ako Ariel vypere dobiela. Kolko ludi
okrem nas dvoch to bude zaujimat? Ale to je asi o vyssej inteligencii. Takze pardon!

Vlado