ceske znaky v nazvech souboru...

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Červenec 31 00:14:54 CEST 2002

>nefunguje... dam v kde odelat novy soubor adresar cokoliv... ma to v sobe
>defaultne ceske znaky... a ja to nemuzu smazat bez prejmenovani... je to
>na stejnem disku jako zbytek linuxu...

Nu, zkusil bych:

1. zjistit jestli mohu do terminalu zapisovat cestinu
2. spustit v terminalu "mc"
3. v "mc" nastavit "options" -> "disply bits" -> "full 8bit input" a
"full 8bit output"
4. pomoci mc vytvorit adresar s nazvem obsahujicim "s" s hackem (slovo
sasek)
5. v mc se podivat, jestli adresar existuje, v KDE se podival jsetli
existuje
6. v mc jej smazat, v KDE jej smazat

Pokud to bude fungovat jen v mc, je chyba v KDE nebo v nastaveni KDE.
Jinak by to mohlo byt chybejici podporou v jadre (?).

OldFrog.