Sluzby na portech

Leos Buchacek Leos.Buchacek na seznam.cz
Středa Červenec 31 07:21:39 CEST 2002

> Ten portmapper je dobre minimalne zvonka zavriet.
> Sendmail napr. na RH standartne je bindnuty len na 127.0.0.1,
> ako je to v tvojej distribucii neviem.
> Daytime a time mozes zrusit, auth mozes ale nemusis.

daytime a time urcite zrusim, sendmail je tusim defaultne jen z lo
(viz senmail FAQ), navic sendmail u me poziva duvery jako
neprustrelny, dokonale bezpecny mailer (8.12.5) :)

myslel jsem ze bych to sunrpc uplen vyhodil z rc, ale ted me zarazilo
to "zvonka zavriet". Lze tuto sluzbu takto omezit, ze pobezi jen pro
kupr interni sit?

Diky za odpoved a rady,
Leos

Reklama: