vt320

svetlik_konference svetlik_konference na centrum.cz
Středa Červenec 31 08:25:47 CEST 2002

Snazím se opustit platformu Windows a mám následující problém:
Potřebuji emulovat vt320 před připojením k serveru s OS AIX. Pokud
přepnu "export TERM=vt320", texty se jiz zobrazují správně, avsak
klávesnice neustále pípá a nechová se korektně. Nevadilo by mi, kdyby
se terminál na lokále nechoval jako LINUX, ale vt320, toto vsak neumím
nastavit. Prosím poraďte, jak nastavit správně linux pro vt320 nebo
www, kde se dají nalézt informace či něco podobného.

Díky Světlík