ezmlm - jak nastavit, aby do listu mohli posílat zprávy pouze přihlášení uživatelé?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Červenec 31 09:42:54 CEST 2002

Dobry den,

On Fri, Jul 26, 2002 at 01:08:29PM +0200, Novy David wrote:
> Dobry den,

> uživatelé?
>
> hmmm... a cist umite?
>
> man ezmlm-make, sekce OPTIONS
>
> o, díky za radu, pane

neni zac, pane... A mam jeste jednu: nastavte si rozumne
quotovani.

Tento dotaz byl uz druhy v poradi, ktery prozrazoval, ze jste se
vubec nenamahal cist nejakou dokumentaci, cimz jste porusil
pravidla teto konference... Takze se nedivte podrazdene reakci.

Pripadne dalsi reakce prosim smerujte na moji adresu...

Zdravi
Honza Marek