ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 31 09:47:33 CEST 2002

On St, 2002-07-31 at 09:29, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	...a tak font server dodal to, co byl schopen dle charakteristik

takze se me snazite navest na chybu v elvisovi, ktery specifikoval jmeno
fontu, coz nemel delat?

> - nevim, zda-li muze nastat pripad, ze muze vratit ze neni schopen
> takovy font dodat.

no elvis se rozhodne nespustil s nejakou takovou hlaskou (a nezkoumal
jsem, ci ta hlaska byla - jestli jeho nebo od X11).

Tech programu, ktere prestaly chodit kvuli chybejicim fontum bylo mnohem
vic, takze jsem pak rychle vymekl a povracel vsechny neTTF fonty zpet.
Od te doby jich mam 5 tisic a nemam ten solidni font pro terminal.

FYI, jediny netuhnouci terminalovy font mam ted fixed (misc) (to jsou ty
blesky necitelne). Napr. vsechny fonty "terminal (bitstream|biznet|dec)"
mi beznadejne tuhnou - i kdyz to driv nedelaly.

Petr