Mount CD v Sambe

Miroslav Spousta qiq na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červenec 31 10:09:43 CEST 2002

Hi!

> To nastesti neni potreba. To CD je ve stavu, ze se da korektne
> provest umount. Akorat ze to neudela samba (postexec). Ta se
> jenom "stahne" pryc a prestane na nej sahat.

Mel jsem s tim take problem (tedy ne s CD, ale se ZIPkou). Pokud si dobre
pamatuji, tak v dobe volani postexec drzel smbd /mnt/cdrom, takze se
umount nepovedl, protoze byl "busy".

Reseni, ktere mi fungovalo: do postexec dat skript neco jako
zip_umount &
a v zip_umount:
sleep 5; cd /; umount /mnt/cdrom

Nepamatuji si to presne, ale nejak takhle mi to nakonec chodilo
(vzdaleni uzivatele se ale museli vzdycky odhlasit z WinNT, aby to
samba vubec pustila..).

Mirek