ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 31 10:18:11 CEST 2002

On St, 2002-07-31 at 09:53, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> strace ukaze tuhnuti kde?

mam pustit strace na cely MGT? To abych sehnal nejaky volny disk na ten
log file :-)

> mate-li chut, pokuste se presne lokalizovat problem...

Zkusim to za chvilku, ted musim pracovat. Jeste ze mam ext3, jinak bych
se do tohoto marneho boje s reset tlacitkem ani nepoustel.

Petr