sms cez sity.sk s PHP

Milan Kohut kohut na uvn.sk
Středa Červenec 31 12:54:13 CEST 2002

Zdravim,

> ja mam v bashi spravene na sity a v delphi tiez pod windoze

mozes mi prosim Ta poradit?

Mal som spraveny skript v PHP na orangeportal.sk na posielanie SMSiek.
Fungoval mi bez problemov ale potom ako "slavny" ORANGE zrusil neobmedzene
posielanie SMSiek po zaplateni 50,- Sk, chcem vyskusat sity.sk No a v tom je
moj problem.
Skript sa zatial sprava takto:

1. lognem sa na sity.sk
2. parsujem cookies (odtialto vzdy posielam cookies, ktore som vytiahol)
3. natiahnem formular na posielanie sms
4. odtial vytiahnem meno premennej, v ktorej je ulozene tel.cislo (s kazdym
lognutim toto meno premennej menia)
5. nakoniec sa snazim poslat sms (pouzivam meno premennej z kroku 4.)
6. SMS sa neposle, dostanem hlasku (Správa : NE bola odoslaná.)

V com moze byt chyba?

Dakujem

Milan Kohut