domeny 3.radu

Středa Červenec 31 13:17:36 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 10:30:55AM +0200, sci wrote:
> tak jak to teda asi provozujou nekteri provideri, kteri umoznuji
> uzivatelum vytvaret si neomezene poddomeny?
Maju nastavene DNS servre na wildcards. Neviem ako sa to presne robi alebo co
k tomu treba, ale napr. dyndns to poskytuje.

Ekvivalentne blba diskusia:
Q: Ako mozem poslat list (snailmail) na adresu, ktora neexistuje, bez toho,
aby som to ohlasil na poste?
A: Nemozes.
Q: A ako to robia PO-Boxy?
A: ....

> vim, ze se to da, u jednoho nejmenovaneho jsem toto pouzival a ja
> jsem rozhodne nic nepsal do nejakych systemovych konfigu providera.
> ani k sobe.
Q: A ako ze na poste xyz mi to fungovalo a teraz nie?
A: .....

> Chtel jsem vedet, jestli je jeste potreba nejake soucinnosti dns, apache
> nebo neceho jineho.
Soucinnost ani netreba, staci aby bol vhodne nastaveny DNS server (master pre
dotycnu domenu).

> S pozdravem
> Michal Vojan
Bye,

Microsoft and Apple make the easy things very easy and the hard things impossible.
*BSD and Linux make the easy things challenging and the hard things difficult but possible.