ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 31 15:54:49 CEST 2002

On St, 2002-07-31 at 15:57, OldFrog wrote:
> K zakladni  funkci X GL(X) nepotrebujete. Vypnete modul "glx" v
> XF86Config, aby
> si X pri staru nestezovala a  pouzijte driver "nv".

To byl dobry tip, diky obema, ze jste me premluvili. Xka nabootovaly bez
reci, jen mam spatne mysi kurzor - je dvakrat mensi a dvakrat vedle sebe
(jako by byl 32-bit color, zatimco zbytek X je 16-bit color).

Nicmene - vsechno to beha velmi svizne (v 4.1.0 mela byt HW akcelerace
pro nv, vypada to, ze neco je - jeste zkusim Q3A test).

A hlavne, "mc" v gnome-terminalu NEpada. Takze je to vskutku chyba te
komerce.

A dale, mam i predstavu, proc to padalo - takovy ten ASCII ramecek kolem
mc oken je totiz v tom biznet fontu jen jako desive rozsypany caj.
Fontum nerozumim, ale prijde mi to jak pointer na font data ukazujici
nekam kam nema. Coz by mohlo u toho komercniho driveru i hodit ten
signal 11, ne?

Petr