sw raid1 a raidstop

Mira Tempír mira-list-linux na cekit.cz
Středa Červenec 31 18:21:19 CEST 2002

Zdravim,
jsem docela zmaten z nastaveni sw raidu. Naposledy
jsem to instaloval snad na rh 6.2 a bylo to ok. Ted
to byl mdk 8.2 a uz to tak ok nebylo.

Nerozumim, proc se pri beznem ukonceni
systemu nezastavi raid pole pomoci raidstop. Puvodni
instalace ukoncovala system tak, ze pri dalsim startu
se vzdy synchronizovaly pole, coz na 80GB discich
trva minimalne pul hodiny (abych byl presny, s puvodnim
kernelem nejelo DMA, takze ta synchronizace byla
odhadovana na vice nez 4 hodiny). Pridal jsem tedy
do /etc/init.d/halt ukonceni tech raid poli (stejnym
zpusobem jako to delaji starsi verze initscripts)
a uz je to ok, ale jsem ted na pochybach, jestli
tohle je normalni stav nebo jsem delal neco spatne.
Vsiml jsem si, ze to zastavovani raid poli chybi
i v initscripts z rh 7.2. Neco mi uniklo a uz to
neni potreba ? Jestli to je tak, proc to hlasilo
vzdy pri startu nekonzistentni pole ?

Takze jak tedy spravne zastavovat sw raid ?

Diky moc

--
   mira tempír <mira#cekit,cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic