Intel Itanium a chyba floating-point assist fault at ip XXX?

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Červenec 31 20:17:16 CEST 2002

Ahoj!

> 	bojuji tady marne s Intel Itanium pod 2.4.4-SMP a i
> 2.4.9-31smp se jevi uplne stejne.
> Mam programe prelozeny z fortranovskej zdrojaku, co pocita nejake
> "blbosti" a behem behu to neustale hazi do syslogu toto a bezi
> to jako snek:
> floating-point assist fault at ip 2000000000053ca2
>
> Pri pruzkumu bojem po vyhledavacich jsem nasel, ze to je zpusobeno
> vyvolanim kodu pro normalizaci cisel v FPU a toto se da pri snizeni
> presnosti potlacit volbou -ffast-math pri kompilaci. Tak tohle
> nemelo vubec zadny efekt. Pak jsem u HP jeste nasel, ze se na to
> [...]

Mam pocit ze reseni se jmenuje Hammer ;-).

gcc si s Itanicem moc nerozumi. 4x pomalejsi nez duron 600 by taky
mohlo byt normalni.
								Pavel
--
Worst form of spam? Adding advertisment signatures ala sourceforge.net.
What goes next? Inserting advertisment *into* email?