sw raid1 a raidstop

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 31 22:09:42 CEST 2002

| Odesílatel: Mira Tempír <mira-list-linux na cekit.cz>
| instalace ukoncovala system tak, ze pri dalsim startu
| se vzdy synchronizovaly pole, coz na 80GB discich
| trva minimalne pul hodiny (abych byl presny, s puvodnim

Pokud máte správně downutý systém a sedí počty namontování disků, nic se
syncnout nemusí (tedy resync-nout abych byl přesný). Jediný sync raidu co
jsem kdy viděl byl při instalacích (disk tam ještě žádný neodešel) a chvíli
po ní (když jsem rebootnul při syncu byl pak problém, tak raději čekám až
se syncnou než u instalace odmáčknu OK na reboot).

Zdraví JL.