Dve wireless PCMCIA karty najednou.

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Červen 1 09:56:15 CEST 2002

On Fri, 31 May 2002 22:41:15 +0200, Zbynek Jun wrote:

:     Neresil to nekdy nekdo ? Neexistuje neco jako prodluzka :)
: do PCMCIA slotu ?

Neviem sice co to ma s Linuxom, ale obavam sa, ze mate smolu.
Predlzovacky existuju, hw vyvojari musia svoje karty nejako
aj testovat a mat k nim pristup, ale v beznom ksefte som to
nevidel.

V kazdom pripade existuju wireless karty, ktore nie su vyssie
ako PCMCIA typ II povoluje. Pokial netrvate na tom Orinocu,
D-Link DWL-650 by mohla pasovat. Nema sice antenny konektor,
ale na sieti najdete jednoduchy navod aj s obrazkami, ako dat
dole kryt z antennej casti, prehodit jeden SMD kondenzator
a naletovat tam kabel. Podla tvaru plosaku s tym ta karta
uz ratala.

Siemens I-Gate 11M (dve varianty - obycajna so vstavanou
antenou a Plus s konektorom) pasuje urcite - antenna cast
nie je vyssia ako karta samotna. Pozor ale na to, ze je
3.3V only a do starych notebookov s 5V only kontrolerom
nepojde ani len fyzicky zasunut.

Zdravi
--
                                 Stano