neviditelna historie prikazu

Sobota Červen 1 18:52:37 CEST 2002

On Fri, 31 May 2002, Miroslav Kolombo wrote:

> Pokud se mi na server nekdo prihlasi na dve konzole pod stejnym
> prihlasovacim jmenem a pracuje jen na te druhe konzoli, tak se
> neukladaji provadene prikazy do historie.
>
> Da se to nejak osetrit?
> Docela rad bych mel prehled ...

Jak prehled? Co ten dotycny uzivatel provadel? Tak to shanite brambory
v zelezarstvi, protoze historie v shellu je urcena k tomu, aby se s tim
shellem lepe pracovalo a ne aby ji nejaky zvedavy spravce pouzival jako
zaznam o cinnosti uzivatele. Existuje asi tak padesat ruznych cest, jak
nejake prikazy z historie odstranit -- at uz ex post, nebo zcela zabranit
jejich zaznamenani v historii. Skoro se mi chce pouzit jednu peknou
invektivu v anglickem jazyce, ktera zni "Get a clue!" <g>