Mozilla 1.0rc3 & j2re1.4.0

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Červen 2 02:45:28 CEST 2002

Mozilla 1.0rc3 & j2re1.4.0, pri nacitani jakehokoli java-appletu
(napr: java.sun.com) mi mozilla zkolabuje a do terminalu zahlasi:

INTERNAL ERROR on Browser End: Exec of "java_vm" failed: 2
<
System error?:: není souborem ani adresár(em
Gdk-ERROR **: Fatal IO error 9 (Chybný popisovac( souboru) on X server :0.0.
INTERNAL ERROR on Browser End: Could not read ack from browser
System error?:: Prostr(edek je doc(asne( nepr(ístupný

Mam nainstalovanou j2re1.4.0, dema mi bezi v pohode, pozil jsem plugin
pro Netscape (libjavaplugin_oji140.so). Java v mozille preci beha, v cem
je potiz?

Dik moc,
OldFrog.