Kompilace - Mandrake

Hubert dara na post.cz
Neděle Červen 2 16:53:30 CEST 2002

Zdravim vsechny, pomozte uplnemu zacatecnikovi
Nainstaloval jsem si Linux-Mandreke z CD computer 5/02. Vse OK az do chvile
kdy jsem zkousel zkompilovat programovy balik. Po delsim badani a hledani
jsem zjistil, ze tato distribuce asi nepredpoklada ze by uzivatel nejakou
kompilaci provadel. Rozhodl jsem se doplnit chybejici baliky. Vse celkem slo
az na program "binutils". Pri instalaci to po me zada balik "
binutils-2.11.90.0.8-4mdk" ale ten nemohu nikde objevit, uz jsem prosel snad
vsechny mozne zdroje, poradi nekdo co s tim.

Dik
Radek
radekvalmez na seznam.cz