USB wireless (WAS: Dve wireless PCMCIA karty najednou)

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Neděle Červen 2 20:26:23 CEST 2002

Ted jsem nejak nepochopil na co reagujete anebo me nejaka zprava utekla.
Pokud je rec o prodlouzeni USB na vic nez 5 metru (coz je maximalni
delka dle specifikace) tak to lze provest s tzv. aktivni prodluzkou,
coz je v podstate kabel s intergovanym single port hubem na jednom konci.
Dela se 5m, takze USB lze takto prodluzovat postupne (az na max. 25m).
Na kabely se podivejte trebas na www.krup.cz

Zdenek

P.S. pokud se tyce pouzitelnosti USB, je to rozhodne skoda, ze v linuxu
neni USB subsystem na dost dobre urovni, protoze uz ted je hodne USB
zarizeni
a budou zcela jiste dost pribyvat.
Pro pouziti toho USB wireless klienta jsou celkem rozumne duvody - je o dost
pohodlnejsi natahnout k antene USB kabel nez tahat od anteny bud tlusty vf
kabel (se kterym se spatne manipuluje) anebo tenky (na kterem se ztrati
spousta dB sily signalu) ...