United Linux, take 2

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Neděle Červen 2 21:08:52 CEST 2002

Dne ne 2. červen 2002 12:01 jste napsal(a):
=:> Cauko.
=:>
=:> No takze podla tych informacii co som nasiel na webe a v mejlingliste som
=:> trocha sklamany.  Zobrali tie nahorsie vlastnosti SuSE (neni volne
 dostupna =:> binarna distribucia, YaST, uzavrety software), zrusili desktop
 aplikacie, =:> ktore nie su jednoznacne pouzitelne v biznise a spravili z
 toho standard. Hmm. =:> Na iste ucely to moze davat zmysel, bohuzial nie pre
 bezneho linuxaka. Je dost =:> mozne, ze z financneho hladiska bude toto

Na tohle si dovolím reagovat.
Asi je to pro běžného linuxáka na nic, ale na druhou stranu jsem už
několikrát slyšel tvrzení od Window$áků, že nechápou, proč je v Linuxu tolik
programů, přičemž dost často je v distribuci několik programů pro tentýž
úkol, a že by asi bylo lepší, pokud by vznikla nějaká jednoduchá distribuce,
která bude mít v sobě pouze OS + pár základních programů.
Prostě jednoduché, snadno nainstalovatelné, snadno použitelné.

Nevím, jestli u United Linuxu jde o tohle, nijak jsem to nestudoval, ale
pokud ano, tak to je myslím plus.

Aspoň nebudou příchozí od M$ zděšený už tím, že se musí rozhodnout, která
distribuce je lepší a který desktop se jim víc líbí :o)

Mě se zase na Linuxu líbí, že si můžu vybrat, a pokud United Linux nebude to
pravé ořechové, tak mi nic nebrání zůstat u mé staré oblíbené nejmenované
distribuce, ve které si můžu vybírat z tisíce různých programů.

Přece nejsme we woknech, neexistuje pouze jediné "správné" řešení že ? :O)
Užívejte si svobody :o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda