via8233 Alsa driver (delsi)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Neděle Červen 2 23:47:58 CEST 2002

Dne so 1. červen 2002 20:03 jste napsal(a):

> 1) S ovladacem "VIA 82C686 Audio Codec (NEW)" v jadre 2.4.18 by to
> nahodou nejelo?
> 2) V dokumentaci k alse se kdesi pravi, jak zadat IRQ, DMA a IO do
> modules conf.

Zadani irq rucne do modules.conf nepomohlo.
Modul v jadre je pomerne dost stary, a karta ktera je na te desce je
sestikanalova, a rad bych je vyuzil.

Vyzkousel jsem alsa 0.9r1, a zacina to byt lepsi.
V mixeru us to vypada jak ma (sest kanalu apod.)
Modul zavedu, a kdys zacnu neco prehravat, zvukovka zacne praskat, a opakujou
se tyto hlasky.

ALSA ../alsa-kernel/core/pcm_lib.c:177: BUG: stream = 0, pos= 0x7c04000,
buffer size = 0x4000, period size = 0x800

Myslim, ze je to spatnym driverem, ale jisty si nejsem ...
Jeste me napadlo, ze by s ti mohla mit mozna souvislost volba v jadre, a to
sice

Procesor type and features -> Local APIC support on uniprocessors, a I/O
support on uniprocesors (ale to us spis jenom strilim od boku).

Myslite ze by to mohlo souviset s tim "irq 22" ?

Diky

Honza