E-mail klient (RCPT)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Neděle Červen 2 22:31:39 CEST 2002

Jakub Cizek wrote:

> Dobry podvecer,
> shanim nejaky poradny e-mail klient, ktery bych mohl rozbehnout pod KDE (2)
>
> Resp.: Potrebuji nastavit u odchozi posty na smtp server aby se klient
> prihlasoval na server s heslem, zadne takove nastaveni jsem nenasel ani u NN
> ani u Kmaileru (nebo jak se to jmenuje)

 Jmenuje se to KMail. A ma tohle normalne v nastavenich odchoziho serveru
(Nastaveni->Nastavit:KMail->Sit->Odesilani->Zmenit->Vseobecny->Server
vyzaduje autentifikaci). Tohle je sice verze pro KDE3, ale myslim uz je to
tam pekne dlouho. Vlastne bych docela veril tomu, ze takovouhle vec tam nekde
ma i ten NN.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli