UnitedLinux?

Pondělí Červen 3 08:31:24 CEST 2002

On 31 May 2002, David Rohleder wrote:

> Milanovi totiz kazde rano telefonuje CEO Redhatu a konzultuje s nim
> vsechny kroky. To ti z jeho predchozich mailu musi byt prece jasne :-)

Myslim, ze me nemusite napadat.

Kazdy, kdo umi alespon trochu cist a alespon TROCHU vi, jak funguje vyvoj,
tak muze cokoliv z toho, co jsem napsal rict take.

Ostatne - racte si precist oficialni prohlaseni a chytte se za nos:

http://linuxtoday.com/news_story.php3?ltsn=2002-05-30-019-26-NW-BZ-RH
http://newsforge.com/newsforge/02/05/30/1618253.shtml?tid=3
http://news.zdnet.co.uk/story/0,,t272-s2111167,00.html

Doctete se tam, ze jsem se ani u jednoho komentare nemylil. Red Hat ani
Mandrake *nebyli* kontaktovani pred "vznikem" aliance a ze je to nevhodne
jednani (RH se vyjadrili vice diplomaticky). O zpusobu fungovani "United
Linuxu" jsem se take trefil (ono to ostatne ani jinak fungovat nemuze).

IMHO: Pokud nekdo musi prezentovat na WWW nad neco, co jeste neexistuje,
      pak je to opravdu "vesele"...

Je mi z toho osobniho napadani uplne na nic...

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz