bttv - stereo zvuk u PV951?

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Červen 3 08:07:03 CEST 2002

"marek.kubesa" wrote:

> Je pravda že občas (tj 3-4x za půl roku co mi to chodí se stalo, že i
> když se všechno zavedlo správně, tak zvuk přesto nezvučel. Pomohlo
> vypnutí počítače, samotný restart byl neúčinný (nejspíš nějaký HW problém).

	Mám stejný problém a IMHO je v sw. Když se stane, že zvuk nejde, mám v
lsmod u tvaudio (unused). Někdy pomůže rmmod a modprobe. Zkoušel jsem
hodně kombinací s pre-install, above apod. v modules.conf, ale občas
zvuk prostě nejde. IMHO je to nějaký problém s registrací na i2c.
Pamatuji si, že jsem kdysi řešil problém, že šlo buď tvaudio nebo lirc -
nikdy obojí (šlo registrovat pouze jedno zařízení). To už je vyřešeno,
ale asi ne optimálně.
	S lirc se mi stává to stejné - někdy nenajede (lircd jde spustit, ale
irexec ho sestřelí). Nepamatuji se, že by mi někdy nešlo obojí (tvaudio
i lirc), takže hádám problém někde okolo i2c.
	Dosavadní diskuse mne nepřesvědčila o tom, že to má někdo na PV951
skutečně vyřešeno (včetně lirc). Pokud je tu někdo takový, ať se ozve.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418