Sprava projektu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červen 3 09:54:01 CEST 2002

On Sat, Jun 01, 2002 at 05:30:18PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Sat, 1 Jun 2002 16:52:33 +0000 (UTC), Stanislav Meduna wrote:
>
> : http://mrproject.codefactory.se/ vyzera celkom pekne a je zda sa
> : jediny, ktory je aj pouzitelny, aj je aktivne vyvijany. Ako tak citam,
> : v RH 7.3 je zaradeny. Sam som ho este neskusal.
>
> No, tak uz som ho skusil. Ide len o jednoduchy editor, nema
> ziadnu podporu obmedzeni inych ako nadvaznost na inu ulohu,
> automaticke vyrovnavanie, prehlad o vytazeni zdrojov a.p.
> Komunikacia clenov timu nie je riesena vobec. Ono to casom
> asi pribudne, ale zatial to pre narocnejsie nasadenie urcite
> [...]

 Ja jsem se po necem takovem koukal cca pred 1/2 rokem a vse to bylo
 dost podobne vyse uvedenemu. Bud je to nejaky editor TODO a nebo
 neco orientovaneho na zdrojaky. Nejaky uceleny system jsem nenasel.
 Bylo by pekne pokud by existoval balik, ktery by zvladal management
 pro potreby firem/projektu kde clenove tymu nejsou v jedne kancelaci
 a projekt lze strukturovat, planovat, ladit, shoromazdovat bugreporty,
 sledovat aktivitu celnu tymu apod... IMHO s vetsim rozvojem
 homeworkingu by v teto oblasti mohl vznikat i (mozna) zajimavy trh a
 to nejen pro SW projekty/firmy.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>