RedHat 7.3 a Oracle 9

Petr Stupka stupkap na prf.cuni.cz
Pondělí Červen 3 11:16:54 CEST 2002

Dobry den,

chtel bych nainstalovat Oracle 9 na RH 7.3..
Instalace vzdy zacne vyhazovat chybova hlaseni,
prvni je Error in invoking target mkldflags of
makefile /oracle/9.0.1/network/lib/ins_net_client.mk
a dalsi.
Pritom kdyz make s timto targetem pustim rucne, projde v pohode.
Nasel jsem na google a Suse podobny symptom
a podle navodu jej (snad?) obesel. Podarilo se mi projit
$ORACLE_HOME/bin/genclntsh i relink all.
Dale radili ignorovat error hlaseni (to mi slo snadno),
ale pred koncem faze "buildu" se objevilo hlaseni
(ve 100% progresu) "An error during runtime."
Pak se mely spustit konfiguracni nastroje
podle vybranych soucasti  (Oracle Net Configuration Assistant,
Oracle Database Configuration Assistant, ...)
ktere ihned skoncily s chybou
"No output available for this tool"

Delam neco spatne nebo je nejaka alternativa jak tam ten Oracle nacpat?

Diky za kazdou radu.

            Petr Stupka