ATI RAGE 128 v Red Hat 7.3 -- tuhne celé PC

Pondělí Červen 3 12:42:15 CEST 2002

On Mon, Jun 03, 2002 at 10:27:30AM +0200, Šmerda Tomáš wrote:
> Ahoj všem,
cau

> mám takový problém s kartou ATI RAGE 128 16MB v Red Hatu 7.3. Vše zdá se
> jede... systém běží OK.. Je vidět že karta nejede moc dobře a to např. při
> pobybu oknem... Problém, ale nastane když si pustím XINE a pokusím se to
> hodit do full screenu nebo jen zkusím tahem myši zvětšit okno XINE. Sotva se
> okna dotknu a táhnu potom vytuhne celé PC a nejde se dostat ani do
> konzoly...
Tipujem ze clashuje DRI a Accel. Jednoduche riesenie je vypnut DRI alebo
Accel, zlozitejsie skompilovat aktualne DRI a gatos. Mozno svacnut tam len
binarky z gatosu bude stacit. Viac gatos.sf.net, drajvre "ati.2".

> PS: tato karta má i TV tuner...., ale to asi nemá vliv.... nevím.
Pokial si nekompiloval km tak to vplyv nema.

> DĂ­ky
Bye,

                   Disc space - The final frontier.