Red Hat 7.3 a sí»ovka RTL8139

Pondělí Červen 3 12:53:05 CEST 2002

On Mon, Jun 03, 2002 at 12:45:15PM +0200, Roman DAVID wrote:
> RTL 8139 je tak bezny a jiz hodne dlouho podporovany
> chip , ze problem bych hledal nekde mezi klavesnici a zidli,
> pripadne v harware.
Presne tak. Mam to skoro na kazdej masine. Vsade pouzivam RH, na troch 7.3.
Problemy s instalaciou nikdy neboli.

Avsak je tu jedna vec: funguje niekomu 10/Full mod? Zasiel by som az tak
daleko, ze by som tvrdil, ze je bug v drajvri. Akonahle dam switch na 10/full,
narastaju horibilne kolizie a nedaju sa odstranit ani mii-tool-om ci
ether-tool-om ani parametrom force_full ci tak nejak modulu. Vsetky ostatne
mody (10/half, 100/full, 100/half) mi autodetekuje a idu bez problemov. Skusal
som to na minimalne 3ch roznych pocitacoch, rozne jadra vratane 2.4.18,
minimalne 3ja rozny vyrobcovia. Vsade rovnako. Maintainer neodpoveda. V
switchi chyba nie je lebo na tom istom HW to pod windowsom ide automaticky bez
problemov.

Mohol by PLEASE niekto, kto tu kartu ma, overit, ci mu 10/full mod ide
spravne?

> Roman DAVID
Bye,

Saving Private Ryan...