RE: ATI RAGE 128 v Red Hat 7.3 -- tuhne celé PC

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Červen 3 13:34:51 CEST 2002

	Trochu me to pripomina moje starosti s podobnym typem karty (AIW
128, 32MB) o tomto vikendu. Berte tedy nasledujici informace spise jako tip:

	Pokousel jsem se rozbehat mplayer ve full screen, ale po nacteni
souboru avi nebo mpeg a spusteni play me restartovala cela X-ka. Mel jsem
instalovane ovladace ati.2 pro tuto kartu z projektu GATOS a to pro
XFree-4.2.0 ve verzi 10 (ke stazeni jsou verze 7 az 10, vsechny
"experimental"). Dlouho jsem nemohl prijit na to cim to je, zkousel jsem
ruzne verze mplayeru, z rpm baliku i vlastni kompilace a porad nic. Ve
finale (v nedeli v podvecer ;-)  jsem stahnul z GATOSu dalsi balicek ati.2,
tentokrat ve verzi 7 a puvodni desitku tim preinstaloval. Fullscreen bezi
nyni jako z praku. S kartou samotnou jinak mimo projekci videa zadny
problemy nebyly a nejsou. Distribuce je SuSE 8.0 CZ.
	Zkuste tedy ovladace ati.2 z GATOSu, ale pozor na vyber verze.

	S pozdravem
Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz