United Linux, take 2

Pondělí Červen 3 13:56:31 CEST 2002

On Mon, 3 Jun 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Jiste, neni to tak davno, co RedHat vydaval (mimo jine) distribuci,
> ktera mela obsazen Metro-X akcelerovany, profesionalni X-server. Myslim,
> ze krome krabicove verze po teto verzi RedHat Linuxu nebylo nikde ani
> stopy (ano SRPMS, ani ckokoli jineho) => tezko muzeme overit, zda-li v
> teto distribuci nebylo jeste neco, co bylo puvodne pod GPL, RedHat
> pripojil, upravil a nezverejnil, pouze prodal.
>
> PS: Vim, ze moje vytka je smerovana trochu jinam nez o co se snazi UL,
> nicmene rikat, ze SuSE se chova tak a onak a RedHat je cisty, kdyz to
> [...]

Tak tohle se mi snad uz zda. Jak muzes postavit spekulaci na roven necemu,
co je jasne prokazatelne?

A jak muzes po nekom chtit zdrojaky od profesionalniho produktu?

A co to ma spolecneho s GPL? A co se zde probihajici diskuzi?

...a Zidi stejne zerou deti! A soused stejne krade! Tohle uz neni
konference, to je misto, kde je snad mozne uplne vsechno. Fuj!

Ja jsem NEchtel zadne closed-source zdrojaky, natoz abych zde spekuloval o
obsahu krabic vydavanych SuSE, tak co to sem sakra tahas za blbiny? To je
tedy uroven...

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz