United Linux, take 2

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Červen 3 14:04:51 CEST 2002

Milan Kerslager wrote:

> Red Hat Linux Advanced Server spociva v tom, ze v jadre jsou dodatecne
> zaplaty, nektere aplikace jsou upravene (Apache) a ze jsou poskytovany
> doplnujici sluzby.

Souhlasim. A co myslite, ze bude podstata United Linuxu?

> Mate asi na mysli:
>
> ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/enterprise/2.1AS/en/os/i386/SRPMS/
>
> Protoze je jadro GPL, zdrojaky k dispozici jsou. A dokonce si o ne
> nemusite psat (jak je nyni u nekterych potreba).

Obavam se, ze mluvite o koze, zatimco ja o voze. Vsimnete si, ze na tom
FTP jsou opravdu jen a pouze zdrojaky a ze si binarni balicky natoz ISO
image stahnout nemuzete. A co jsem ja psal? Ze si Advanced Server
zadarmo stahnout nemuzete. O zdrojakach jsem nerekl ani slovo. Navic
pokud byste si nekdy nasel cas cist FAQ k UnitedLinuxu, tak doporucuji
vasi pozornosti zejmena bod 9:
- "Will users be able to download free versions of UnitedLinux for
non-commercial uses, similar to how Linux is freely available today?"
- "Yes, UnitedLinux sources will be made available for free download as
soon as version 1 is released."

Muzete mi tedy rict, v cem jsem nemel pravdu? A muzete mi jeste rict v
cem zasadnim se z tohoto pohledu UL a RHAS lisi?

Michal Ludvig