RedHat 7.3 - obcas zamrzava

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Červen 3 15:11:55 CEST 2002

OldFrog wrote:

> Hele, u te se mi to stavalo vlastne taky.... V init 3 se to nedeje??

To jsem nezkousel, ale ono se to tvari, ze vse funguje normalne. Stalo se to
jednou a bojim se, aby to nebylo casteji. Pokud se to stalojednou, muze se to
stat zas. Ja RedHat 7.3 zatim jen zkousim, takze jsem s nim stravil cca 15hod,
ale nechtel bych, aby se podobne chovani stalo pravidlem. A dokud nezjistim,
cim to bylo, budu se bat na nej prejit, jako hlavni platformu. Hrom aby to
spral. Takove problemy. Snazil jsem se hledat na toto tema, ale nemuzu najit
vhodne heslo do vyhledavace. Urcite to potkalo vic lidi.

Zatim dekuju za napad,
Libor Chocholaty