552 Message size exceeds

zzz na mybox.cz zzz na mybox.cz
Pondělí Červen 3 18:20:34 CEST 2002

> To máte možná nějak divně zkonfigurováno. Normálně by postmasterovi
> nemělo chodit "Returned mail:", ale jen "Postmaster notify:", kde

Je to možné, ale je to RH7.2 s minimální konfigurací. Mám ještě jinde
RH7.3 a ten se chová naprosto stejně.

> jsou jen hlavičky. Celá zpráva by se měla takto vrátit správci jen
> v případě, že odesilateli původní zprávy taková "vratka" nelze doručit,
> což může být tento případ. Teoreticky by to mohlo nastat tehdy, když
> by původní zásilka šla někudy jinudy, tj. limit by tam byl větší, ale
> pak na příjmu chybové odezvy vratka neprošla. Doporučuji důkladně
> probrat příslušné záznamy v mail-logu na všech průchozích MTA, které
> jsou k dispozici, a taky hlavičky a text vratky - důležité je, který
> MTA chybu generuje a který jen posílá.

Domnívám se, že jsou ve hře jen dva servery: ten můj sendmail, který
odeslal tu zprávu s velkou přílohou. Pak ten cílový server, který má
limit a proto vygeneroval tu bounce zprávu, ke které přibalil
originál.

Chtěl bych nastavit sendmail tak, aby z bounce zpráv odstranil přílohy
a nechal jen hlavičky. Pak je může poslat odesílateli a rootovi.

Díky za odpověď

--
Zdeněk