Ucetnictvi

Garfield 42734353 na seznam.cz
Pondělí Červen 3 21:48:41 CEST 2002

Jiri Svoboda wrote:

> Tim chcete rict, ze jste rozchodil hardlock ( pro money 2000 snad pouze
>parallel ) ve wine? To je vec, o kterou usiluji nekolik let a ani
>win4lin to neumel.

Start verze bezi i bez hw klice, ale skoro nic neumi. meli jsme doma hw
klic na parportu, ale pri prechodu na vyssi verzi Money poslali USB. I
pod woknama s nim byly problemy.... (ale uz snad funguje)

Garfield
--

Man and machine: The neverending fight :)

Garfield The Cat
Tomas Lastovicka
ICQ 116950347
42734353 na seznam.cz