United Linux, take 2

Úterý Červen 4 10:43:42 CEST 2002

uhlar na fantomas.sk wrote:
> dekompilacia do zdrojakov. Su tu iste podmienky, ale napr. pocestenie
> programu patri medzi povolene upravy...

	Myslim, ze tudy argumentace nevede. Kdyz se dve strany dobrovolne
dohodnou a podepisi, ze budou dodrzovat to a ono, ac to neni explicitne
v zakone, pak pro tyto dva subjekty to 'zakon' je...

	Je vsak otazka, zda-li si jedna strana nevynucuje napadne vyhodnejsi
podminky nez druha. Pokud toto vynuceni je omezeni ZAKONNYCH prav druhe
strany, pak samozrejme takove ustanoveni pozbyva platnosti aniz by
pozbyly platnosti ostatni clanky smlouvy. Z tohoto pklati jedna zasadni
vyjimka. Pokud se obe strany dohodnou, ze pripadne spory se budou resit
jurisdikci a tedy podle zakonu nejakeho statu, nemusi byt pravda, ze to
co je povoleno u nas je automaticky povoleno jinde... - ja jsem licenci
k SO necetl, takze blize nevim poradit.

PS: Vzdyt je to stejne jako vsude, pracovni smlouvy, obchodnik vs.
spotrebitel apod. - je pravda, ze pravni povedomi o techto otazkach je v
nasich koncinach vice nez smutne...:-( (a to na obou stranach... a jedna
skube jak se da a druha je dojna krava...)