Boot z ramdisku

Úterý Červen 4 13:12:37 CEST 2002

MaKr napsal:
> DD,
>  mam problem pri bootovani z ramdisku.
> Hardisk mam rozdelen na
>  /dev/sda1 /boot
>  /dev/sda2 /
>  /dev/sdb1
>
> Snazim se rozchodit spojeni disku pomoci mdutils (raid0)
> (spojeni sda2 a sdb1). Bootovani probiha tak, ze
> se precte boot,
> nacte se jadro 2.2 (to uspesne spoji sda2 s sdb1}

kdyz je uz jadro samo spoji, tak proc potrebujete ramdisk? Pro 2.2 existuje
tzv. new-raid (RH ho ma snad v dist. jadrech), ktery umi autodetekci a spoji
disky jeste pred spustenim initu. Protoze vam to jeste nechodi, tak tam asi
zadna data nebudou. Takze http://people.redhat.com/mingo/raid-patches/

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<zpx> it's amazing how "not-broken" debian is compared to slack and rh