Fritz! a fxusb: poradi modulu

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Červen 4 14:37:51 CEST 2002

On 4 Jun 2002, Ivo Panacek wrote:

> Aha, s poradim jsem neexperimentoval. Nicmene ja tam mam usb
> od zacatku a porad, protoze tam mam usb mys. A fxusb tam
> nedavam explicitne, anobrz se tam natahne "samo". Zkusim
> si s tim doma pohrat.

Vcera mi fritz prestal logovat prichozi cisla pote, co jsem o vikendu
musel mirne zmenit nastaveni, a proto jsem ho odpojil od isdn linky a
prenesl k windowsovemu stroji. Nepomohlo ani dnesni opetne spusteni konf.
programu s jiz isdn linkou zapojenou. Pomuze az prvni komunikace s fritzem
po usb, tedy vytoceni (byt nesmyslneho cisla), nebo odeslani faxu.
Pak dokonce vypise ze AVM B1 driver detected, coz drive nedelal.
Patrne staci jakakoli komunikace po D-kanalu, ale nevim, jak to udelat,
treba jak se optat na cas ustredny.

Jun  4 14:25:12 darkstar kernel: ippp5: dialing 1 00420541241573...
Jun  4 14:25:12 darkstar isdnlog: (AVM B1 driver detected (D2))
Jun  4 14:25:12 darkstar isdnlog: (AVM B1 driver detected (D2))
Jun  4 14:25:14 darkstar kernel: capidrv-1: DISCONNECT_IND reason 0x3481 (..) for plci 0x101
Jun  4 14:25:21 darkstar kernel: isdn_net: local hangup ippp5
Jun  4 14:25:21 darkstar kernel: capidrv-1: chan 0 disconnect request on free channel
Jun  4 14:25:21 darkstar kernel: ippp5: Chargesum is 0

Jedno mozne vysvetleni je takove, ze standardne je pouziva seriovy port, a
nikoli usb. Proc ale neni pomoci fxusb nastaveno, je pak zahadou, stejne
jako ze v sobotu to jeste fungovalo. A k poradi modulu: po opetovnem nastaveni
konfigurace z windowsu me jakekoli poradi vede na [fxusb_thread], visici
modprobe nejsem schopen zopakovat.

Az doted jsem fritze povazoval za mimoradne zdarily kus hardware, po
ztracenem vcerejsku, ktery jsem si zpusobil temer jiste sam zcela legalni
konfiguraci firemnim programem, zacinam menit nazor.

--
Ondrej Koala Vacha