Jak opravit CRC error u souboru ?

Úterý Červen 4 15:39:21 CEST 2002

Marian Cavojsky wrote:
> Ak server odkial to bolo stahovane podporuje rsync, tak treba pouzit
> rsync. Sam zabezpeci stihnutie, len poskodenej, alebo inak roznej casti.

	To same jsem si myslel, mozna to bylo moji chybou, ale vcera mi nesedel
md5 soucet pro 1 instalacni disk RH7.3, pouzil jsem standardni postup
(ktery zverejnuje i Linux FAQ ala Pytela) a najednou z puvodni delky
souboru (sedela oproti FTP, pouze soucet byl jiny) byla polovina,
presneji 290MB. Zbytek taham dneska znovu... Podotykam, ze se vse udalo
PRED polozenim ftp.linux.cz ci smerovace po ceste...

PS: Dnesni zpusob je:  rsync -v --partial --progress
rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/redhat-7.3-en/iso/i386/valhalla-i386-disc1.iso
./valhalla-i386-disc1.iso

PPS: Mozna by nebylo spatne zauvazovat nad delsim timeoutem na strane
rsync serveru na ftp.linux.cz. Prece jen Pentium 120MHz na IDE neni
schopen v definovanem case spocitat potrebne informace... (ale 3 disk,
ktery ma zhruba 500MB to zvladne)