dead keys v : rezimu gvimka

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Červen 4 17:11:14 CEST 2002

Zdravim...

Mam standardne rozbehanou slovenskou klavesnici, vsechno vsude jde, pouze v
gvimku jsem nedavno narazil na malou zahadu... Psal jsem :%s%neco%zaneco%g,
pricemz jsem chtel napsat znak velke L s hackem. Ale dead caron mi to hodilo
hned a L zvlast - tedy jako dva znaky. Proc tak? Pokud tomu dobre rozumim, tak
az do momentu stisteni druhe klavesy by aplikace snad nemela dostat nic, ale
zrejme to tady je trochu jinak. :-)

(Debian, sid, sk_SK, pregenerovano, LC_CTYPE=sk_SK)

Diky za tip... Virgo

PS: Samozrejme, ze clovek se vynajde cut&pastem, zajima me skutecne spise to,
jde-li to i jinak a proc to takhle vubec je.