SMS gatekeeper for Linux??

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Červen 3 20:01:58 CEST 2002

Pavel ŠVARC wrote:

> viděl jste někdy SMS Gatekeeper ???
> Jinak náhrada všech funkcí neexistuje jsou jen programy na posílání SMSek
> ale něco jako seznam lidí skupiny a tom si můžete leda nechat zdát :O((
Viděl jsem u gsmssend, že plánují podporu seznamů. Ale kdy to bude to
nikdo neví. :-(
Uvažuji, že v rámci seznamování s QT a C++ se na něco takového vrhnu.
Pro začátek by stačilo rozhraní pouze pro české operátory s tím, že by
se podle předčíslí vybral správný skript a pak poslal přes smssend.
Seznamy jsou podmínkou.

Uvidím kolik budu mít času a jak mi půjde seznamování s QT. Zatím mi z
toho jde hlava kolem, ale mraky se pomaličku rozplývají. :-)

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)