qmail + Outlook Expres

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Úterý Červen 4 22:56:39 CEST 2002

Sounds strange ...
Teda nevim, jak funguje Outlook (a nerkulipak Express), ale jakykoliv jiny
mnou zkouseny e-mail klient (Poco na w2k, KMail na Lin.) nema potize.
Vtip je ale v tom, ze tentyz klient uz ty zpravy podruhe _nestahuje_, cili bys
musel ty e-maily napr. stahnout z jineho PC, nebo reinstalovat windows.

Nejlepsi, jak ozkouset, jestli na ty zpravy je `videt` je:

telnet mail.ovy.server.cz
user username
pass password
stat