Jednodisketový "údržbářský" Linux?

Středa Červen 5 08:06:54 CEST 2002

Tomas Valusek píše:
> Dobrý den,
>
> rád bych trošku poopravil rozdělení pevného disku, jak je vyrobily XPéčka -
> možná k tomu půjde použít PartEd. Pokud ano, můžete mi dát link na image
> jednodisketového Linuxu obsahujícího tento program? Díky.
	Hm... Neznáte náhodou google? To je takový sympatický vyhledávač.
gg:parted
a je to čirou náhodou zrovna první odkaz.
http://www.gnu.org/software/parted/parted.html
ftp://ftp.gnu.org/gnu/parted/bootdisk/partboot.img
ftp://ftp.gnu.org/gnu/parted/bootdisk/partroot.img

Pokud hledáte jednodisketovou distribuci ke snadné údržbě, máte na výběr
snad z celé desítky, odkazy najdete v archívu.
lrp
floppyfw
fluf
tomsrtbt