Vypadek proudu a po rebootu:dup2: bad file descriptor - HOTOVO

pavel hampl hampl na gncz.cz
Středa Červen 5 12:29:14 CEST 2002

uhlar na fantomas.sk wrote:

> pavel hampl <hampl na gncz.cz> wrote:
> -> nechava se ptat kolega Chocholaty, protoze osobne nemuze:
>
> -> vypadl proud a UPSky nemaje, upadl mi stroj. Pri dalsim
> -> bootu zacal system (RH 6.2cz, init do urovne 3) psat hlasky:
>
> [skratene]
> -> Checking root filesystem
> -> dup2: bad file descriptor
> ->                                                    [FAILED]

> fsck -y -f
>
> sa pripravte sa na stratu dat
> --

diky, uz jsme se pripravili. Jednak fsck v zadne konfiguraci
nevedlo k uspechu (partisna se tvarila bez chyb a stejne
potom nenabootovala), a za druhe to kolega uz vzdal a
preinstalovava prave system.

Pavel Hampl
Pavel Hampl		email: hampl na gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ