Jak naučit server Cloaking ( maskování domény vprohlížečích) ?

Středa Červen 5 14:14:31 CEST 2002

On Wed, Jun 05, 2002 at 08:51:27AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	To mne privedlo na myslenku, zda-li puvodni tazatel nemysli tu sqelou
> americkou cestu (podotykam, ze nyni zkrachovalou (firma je v bankrotu))
> - presne nevim jak se jmenovala, byla implementovana i v MS IE 5,6 (MS
> to rovnez jiz odpiskal) - staci Vam unikatni klicove slovo a dostanete
> se na domenu...
Asi myslis realnames, to podporuje mimochodom aj konqueror a mimochodom ta
firma skrachovala lebo MS, najvacsi zakaznik, sa na nich vysral, bolo o tom
pred par tyzdnami na slesdote. A asi to autor nemysli, ale co mysli mi tiez
nie je jasne :-)

Bye,

            Give a man a fish and you feed him for a day;
     teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.